środa, 3 września 2014

Laundry room ideas.

Czas tak szybko leci. Jeszcze niedawno byłam w ciąży, co było dla mnie niespodziewanym szokiem .. teraz mała ma trzy miesiące, a ja o dziwo sobie radzę. I te radzenie sobie jest cudowne .. a teraz planuje nasze wspólne cztery kąty. Uwielbiam planować, zwłaszcza kiedy nie mam nic innego na głowie .. opieka nad mała to już przecież codzienność. Od kiedy pamiętam, zawsze marzyłam o własnym domu, nie tym w którym aktualnie mieszkam - to dom rodzinny. W głowie miałam obraz własnego, niezbyt dużego domu. A teraz koncepcja domu staje się coraz bardziej realna. Od dawna mam już wybrany projekt, jednak nie chcę jeszcze go przedstawiać. Nadal zastanawiam się nad zmianami i pracuję nad akceptacją męża. Może jest jeszcze za wcześnie na planowanie wnętrz, zwłaszcza, że budowę zamierzamy rozpocząć co najmniej za rok .. ale moja mania planowania jest od tego faktu silniejsza. Tymczasem chciałabym skupić się na szukaniu inspiracji ..

Na początek - pralnia. Pomieszczenie, które planuję przeznaczyć na pralnię zajmuje 14,86 m2. Umiejscowione jest w piwnicy i różni się od pozostałych pomieszczeń tym, że podłoga obniżona jest o trzy stopnie. To jeden z powodów, dla których ten właśnie projekt będzie właśnie mój .. z uwagi na to, że pralnia znajduje się w odsłoniętej części piwnicy planuję, tam właśnie zrobić wyjście na zewnątrz. Uwielbiam wieszać pranie w ogrodzie .. robię tak całe życie i nie zamierzam z tej przyjemności rezygnować w przyszłości.

Białe ściany wykończone białymi, skandynawskimi kafelkami przy blacie i koniecznie białe drewno na pozostałej części ściany. Szafki również białe, podobnie jak i blat oraz ceramiczny zlew ..

Powyżej tego typu otwarte szafki.

 A przy pralce, pod blatem trzy szare kosze na pranie.

Dodatkowo tego typu drewniany wieszak na pranie.

To tyle z rzeczy obowiązkowych, a dodatki na pewno wybiorę na bieżąco ..

7 komentarzy:

  1. Ciekawy blog, bardzo fajnie inspiracje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim domu właśnie czegoś takiego brakuje - dobrze zaplanowanej pralni. Te tutaj są naprawdę piękne i przede wszystkim funkcjonalne. Muszę kiedyś porwać się na coś takiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również przypadły do gustu :) z uwagi na to, że uwielbiam robić pranie, swoją pralnie chcę bardzo szczegółowo zaplanować :) żeby jeszcze bardziej umilić sobie życie

      Usuń
  3. Takie osobne i wydzielone specjalnie pralnie kojarzą mi się tylko z amerykańskimi filmami :) Jakoś u nas rzadko się jeszcze spotyka z takim rozwiązaniem, pralka ląduje najczęściej w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie tak jest, jednak ja pranie uwielbiam i w projekcie domu przeznaczyłam na nie jedno osobne pomieszczenie :)

      Usuń
  4. otwarte półki w kuchni są bardzo praktyczne

    OdpowiedzUsuń