wtorek, 14 października 2014

Autumn time.

Jesień jest piękna, ale najpiękniejsze w niej jest to, że po niej następuje zima. Szalenie nie mogę się już jej doczekać. Co roku marze o tym samym .. spacer wieczorową porą, w otoczeniu cudownie czystej bieli, z delikatnie padającym śniegiem w tle. Takich wieczorów jest na prawdę dużo, jednak czasu jak zawsze za mało, a wyciąganie na siłę męża psuje wszystko. Mimo tego, i tak zawsze marzę o spacerze z nim, bez telefonów, bez pośpiechu, tak totalnie swobodnie. Cóż .. czym byłby świat bez marzeń? 

O tej porze roku drzewa wyglądają niesamowicie pięknie, tyle kolorów, odcieni .. nie ma niczego piękniejszego od natury. Muszę przyznać, że nie sądziłam, że budowa domu wymaga tak wielu poświęceń. W teorii wyglądało to o wiele prościej .. samo uzyskanie pozwolenia na budowę to strasznie trudna sprawa. Uproszczone prawo budowlane? Bajki porównywalne z tymi o polityce prorodzinnej. Nie przypuszczałam, że mając własną działkę nie będę mogła zagospodarować jej po swojemu. Zgody, pozwolenia, decyzje, ograniczenia i cała masa wniosków. Jestem dopiero na początku tej drogi, a już widzę sporo schodów. Pierwszy wniosek czeka na rozpatrzenie - wniosek o objęcie działki miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Rzecz niezbędna do ubiegania się o zmianę przeznaczenia gruntu na nierolnicze, bo jak się okazało jest pod ochroną Ministra Rozwoju Wsi i Rolnictwa. Szkoda słów ..

 

Moja mała Blancia jest już w połowie 5 miesiąca i o dziwo nie ma mnie jeszcze dosyć, co bardzo mnie cieszy. Jestem zakochana w niej po uszy. Znalazłam nowy sposób na jej uspokajanie, a mianowicie masowanie stópek - totalnie wtedy odpływa. A walka podkówki z uśmiechem jest nie do przebicia. Uwierzcie mi ten widok jest przecudowny. Z jakiegoś powodu chciałaby płakać, może jednak śmiać się, nie jednak płakać .. ale to jest takie śmieszne i buźka raz się śmieje, a raz składa w podkówkę. Moja uroczo słodka Blanka. Mam nadzieję, że kiedyś doceni moje poświęcenie i trudy karmienia piersią .. dręczenie się laktatorem jest na prawdę do bani ..


 do następnego razu ..

2 komentarze:

  1. Może ona sama nie doceni, bo nie będzie tego pamiętać. Za to jej organizm na pewno. Nie poddawaj się!

    OdpowiedzUsuń