wtorek, 6 maja 2014

Blaneczkowo.


Misiowy kącik blanki. Początkowo miał być stonowany biało, kremowy .. jednak w miarę zakupów wyszło inaczej. Łóżeczko, które wybraliśmy niestety nie prezentowało się zbyt dobrze w kolorze białym. Ostatecznie do wcześniej uszytego miśka dopasowałam łóżeczko w jego kolorze, do tego doszła mała szuflada, która niestety nie doczekała się renowacji, kremowy przewijak z brązowym wzorem i kremowy dywanik. Misiów mam nadzieję z czasem przybędzie .. a napis już niedługo znajdzie się nad łóżeczkiem.

   

Mały kącik Blanki znajduje się po prawej stronie głównego pomieszczenia naszego małego mieszkania. Natomiast po stronie lewej znajduje się nasz kącik .. całe pomieszczenie przedzieliliśmy sławnym regałem Expedit. 

 
 

Kolejnym elementem Blaneczkowego wyposażenia jest wózek Riko Primo, który zdecydowanie polecam głównie ze względu na solidny, stalowy stelaż i porządne materiałowe wykonanie. Szybko się składa, a po złożeniu zajmuje niewiele miejsca, jeszcze szybciej wymienia się inne elementy typu spacerówka, posiada dużą gondolę i moim zdaniem jest prześliczny. W środku znalazłam idealne miejsce dla uszytego węża, który zasłania łączenie daszku z materacem ..


I na koniec długo wyczekiwana karuzela Once upon a time firmy Mamas&Papas .. przeurocze misie, delikatna melodia i przesłodki wygląd. Od momentu złożenia jestem nią zauroczona, mam nadzieję, że spodoba się również bobasowi .. jak odrobinę do niej podrośnie.

2 komentarze:

  1. Super sposób na wydzielenie przestrzeni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kącik i świetny pomysł z tym regałem. Literki też uszyłaś urocze!

    OdpowiedzUsuń