poniedziałek, 3 lutego 2014

Beginning.

'The longer you stay in one place, 
the greater your chance of disillusionment.' 
by Art Spander


Mieszkanie - etap pośredni w dążeniu do mojego wymarzonego domu .. no tak, więc w końcu trzeba je polubić. Co oznacza, że konieczne będą zmiany. Zainspiruj mnie .. świecie. Dlaczego teraz?

Jest zima .. piękna, biała, całkowicie dopasowana do mnie. Kolejny powód? - mieszkamy tu już ponad rok i .. cóż, samo nic się nie zmieniło. Nadal jest .. zwyczajnie, prosto, tak akurat. A przecież w mojej głowie to mieszkanko wygląda zupełnie inaczej! Całkowicie inaczej! Mniejsza o to .. najważniejszym powodem do modyfikacji otoczenia jest nasza maleńka, zbliżająca się Blanka. Fakt jest taki, że niewiele dostępnych metrów nie da jej pokoju - białego, ślicznego, misiowatego pokoju. Trzeba to jej jakoś zrekompensować .. prawda mężu? Cytuję: Bobas nie zauważy, a już na pewno kiedyś nie będzie pamiętał.

Zauważy, ja to wiem .. na pewno ucieszy się z przytulnie przygotowanego, własnego kącika. Ehh .. tylko brak inspiracji, możliwości, miejsca. Zostało coraz mniej czasu, ale można jakoś go wykorzystać. Wykończyć, to co nie zostało wykończone i stworzyć coś, co tworzy tyle osób. Biorąc pod uwagę moje niezbyt rozwinięte zdolności manualne i nadmiar wolnego czasu, może uda się coś wykombinować ..

Bye ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz